Karinistan

Välkomna till min nya blogg. Karinistan. Det kan man ju tolka lite som man vill.

Kanske som Karin i stan. Låter som att jag bor i New York eller något åt det hållet. Inte mig emot. Vem vet, en dag kanske jag gör det.

Eller Karinistan, med betoning som i fashonistan. Jag bär mitt namn med stolthet och jag är bra på att vara just Karin. Kanske lite mer pretto än vad jag egentligen är.

Eller varför inte Karinistan, ett exotiskt land på en blåsig slätt där man dricker kaffe ur stora muggar och lyssnar på soft musik. Det där landet som jag tar med mig var jag än befinner mig. Om det nu är i Israel, Sverige eller ett annat hemland som framtiden får utvisa.

11 thoughts on “Karinistan

    1. Tack! Jomen det här ska nog bli fint, när jag vant mig. T ex måste jag tydligen godkänna kommentarer. Det kan ju bli hur tidskrävande som helst… Får nog ta bort den inställningen när det börjar ta över mitt liv helt.

      1. Yes! Mitt nyårslöfte är att kommentera mer hos andra.. För visst tappar man lusten att blogga när ingen sätter fotspår på sin egen blogg:-) Välkommentillbaka till bloggvärlden, väldigt nyfiken på att höra vad ni haft för er!

Kommentera

