1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

Ok, nu ljuger jag lite, jag httade den inte alls i min telefon utan på min dator. Jag sitter nämligen på tåget på väg till jobbet och min telefon saknar batteri. Fast fotot finns på min telefon också, och är taget med min telefon.

På bilden sitter en mycket förväntansfull E på tåget på väg till mitt jobb. Han skulle få komma själv med mig, utan syrran, och spana in mitt ”nya” kontor (ja, vi har väl suttit i det här kontoret i nästa ett år nu men det var premiär för honom. Och inte blev han besviken inte, hur skulle man kunna bli det som barn på det här stället – basketplan på taket, musikrum med ett riktigt trumset, sköna soffor, människor som vill spela fotboll med honom inomhus och hur många olika sorters flingor som helst.

IMG_9127

Det här är ett inlägg i Onekligens utmaning ‘En bloggrubrik för varje dag i januari‘.

2 thoughts on “1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

Kommentera

