Sommartider

Sitter i fåtöljen med balkongdörren öppen och varma sommarvindar sveper in. 27 grader står det på termometern så här i slutet av februari. Nä, det är inte helt normalt. Men inte desto mindre skönt. 27 grader är enligt mig den ultimata temperaturen. Kanske till och med 28 grader. Familjen har åkt till farfar på kibbutzen medan jag påtar runt för mig själv. Jag har nämligen åkt på en förkylning sommarförkylning och förtjänar lite egentid och vila.

20140222-135841.jpg

Så här fina blommor har jag i mina balkonglådor. Och fängelsegallret har vi satt upp för att kombinationen klättrande son och sjätte våningen är oerhört skrämmande.
2 thoughts on “Sommartider

Kommentera

