Blixten

Ni kanske minns att jag skrev om Eitans mycket bestämda åsikter om vilka byxor som är ok eller inte? Hur de flesta av hans byxor inte var ok. Men att allt med Blixten var ok. Hur som helst kom Akan-Kakan med det genialiska förslaget att skicka ner ett par överblivna tygmärken med Blixten som jag skulle kunna sy fast på valfritt par av Eitans byxor! Och jag har ju alldeles glömt bort att berätta att märkena är här, och därmed lösningen på alla mina problem. Men medan jag har funderat på vilka byxor jag ska sy fast dem på så har våren gjort entré. Vår här betyder 25 gradig värme och shorts. Så nu får jag avvakta lite och se om vi har några shorts som kommer att behöva uppbackning. Men även om det inte är det kommer jag att sätta fast märkena – det finns ett par trekvartslånga jeansshorts som fullkomligt skriker ”Blixten på bakfickan!” till exempel. Jättetack Akan-Kakan för märkena!

20140416-231042.jpg

2 thoughts on “Blixten

Kommentera

