Nytt år

Gott Nytt År på er! I onsdags kväll firade vi in det judiska nyåret. Champagne, gåslever och fyrverkerier lyste som vanligt med sin frånvaro men istället fanns det äpplen att doppa i honung, granatäpple och gefiltefish. Win!

Barnen var lediga från dagis och skola och jag från jobbet. Tyvärr åkte jag på någon sorts influensa redan i tisdags och har mer eller mindre varit däckad hela tiden. Det positiva är att jag har hunnit läsa ut två böcker och fixat en fotobok. Dator och sociala medier har jag inte ens varit i närheten av förutom att slöläsa lite bloggar. Igår var barnen hos farmor hela dagen så jag fick sovmorgon och en utelunch med maken.

Idag är det arbetsdag som vanligt och en helt vanlig arbetsvecka ligger framför mig. Men sen mina vänner, sen är det tredagarsvecka och Sverigeresa!

2 thoughts on “Nytt år

Kommentera

