Utrensning: Dag 5 av 30

IMG_3847.JPG

Ett paket med lite gamla mammakläder som skickades till en behövande i USA. Samtidigt kunde jag också skicka iväg några av mina barns konstnärliga alster. Den blivande mamman kommer att bli chockad, min son avslöjar nämligen att hon väntar tvillingar. Och att hon har sex fingrar. Hon får trösta sig med lite mammatröjor.

Ytterligare en jobbförmån – jag behöver inte gå till posten, jag kan bara lämna paketet i receptionen, fylla i tullinformationen och lämna pengar. Dagen därpå får jag kvitto och växeln. Kanske det är dags att försöka sälja lite saker på eBay?

2 thoughts on “Utrensning: Dag 5 av 30

  1. Fick för flera år sedan en bok som heter: ”Rensa i röran med Feng Shui” Oj vad jag kastade/gav bort, syftet med boken var att man skulle behålla endast prylar man inte kan vara utan och saker som gjorde en glad, minns att jag hivade bröllopsalbumet… Åh så skönt att få rensa!
    Lycka till//Joanna

    1. Tack! Det är konstigt hur vi hela tiden skaffar grejor och sedan blir lyckliga av att göra oss av med dem. Men jag förstår precis hur du måste ha känt dig. Fast något bröllopsalbum gar jag inte ännu, har lovat att fixa ett när vi firar 10-årsjubileum!

Kommentera

