Försäljning

Min Saudi-Arabiske sandalköpare har gett mig en leveransadress i USA + betalat in 30 dollares till mitt PayPal-konto. Jag har ägnat kvällen att slå in ett fint paket och skrivit fina adresslappar. Vet ni hur lätt det är att paketera ett par sandaler om man inte har någon låda?? Inte lätt. Men det är lätt värt 27 dollar (3 dollar går till eBay, de måste ha pengar för att betala min lön). Det känns ganska fint att jag efter att ha jobbat drygt 3 år på eBay gjort min första försäljning. Undrar vad jag ska sälja härnäst??

2 thoughts on “Försäljning

  1. På Facebook ser jag ibland uttröttade småbarnsföräldrar som lägger ut sina överbusiga barn till salu eller hyra, kanske kunde vara något?

    1. Åh, jag har försökt få igenom en ändring här på eBay så att man ska kunna sälja sina ungar, speciellt tidiga morgnar, men de som bestämmer har nog glömt hur det är att ha små barn…:-)

Kommentera

