Löparhöft

Jag verkar ha drabbats av ett sånt där problem som tränande människor drabbas av. Enligt en snabb googling och självundersökning tror jag att jag dras med en inflammerad slemsäck, sk bursit. Det här drabbar framförallt löpare som ökar träningsdosen för snabbt. Och vi kan väl i det här fallet erkänna att det var en ökning från 0 till 100 för December månad. 8 st 1 minutersintervaller med en minuts gång mellan. Det var den enda träning som jag gjorde i December. Jag anser dock att iom den här skadan att jag kan räkna mig som löpare.

Kommentera

