Jobba, jobba, jooobba!

Alltså, den där födelsedagshotellvistelsen var verkligen den ultimata lyxen. Vilket ställe! Jag ska skriva mer om det men just nu vill inte min dator veta av min telefon och det inlägget kräver bilder.

Middagen gick inte heller av för hackor. För att inte tala om konserten på lördag kväll…

Det var en liten andningspaus i en galen jobbperiod. En galen jobbperiod placerad i en vecka med en massa barnaktiviteter och en trasig tvättmaskin. Känslan när man vid halv tolv på kvällen precis har avslutat att dekorera tårtan som sonen ska ha med sig till dagis dagen därpå och man inser att tvättmaskinen som satte igång tre timmar tidigare fortfarande inte har kommit fram till sköljprogrammet, och antagligen aldrig kommer att göra det heller… Bara att stänga av eländet, ta fram den stora badbaljan och börja handskölja. Och när man väl är klar med alla extra aktiviteter som det innebar inse att det är 5½ timme kvar tills man ska kliva upp till ytterligare en stressig dag. Gaaah!

Men, idag är det torsdag och jag har bara ett ”möte” inbokat och det är vår happy hour. Idag kan jag faktiskt hinna jobba. Och sen är det helg!!

Kommentera

