Scooper Bowl

I förrgår tog jag och barnen tåget till Government Center för att gå på Scooper Bowl, en fundraiser för cancerforskning som anordnas varje år. Vi är ju en väldigt filantropisk familj och jag vill att barnen ska komma in i de rätta kretsarna tidigt.

Skojar!! Jag hade betalat några dollar per person och för pengarna fick man äta så mycket glass som man ville. Ett antal glassföretag sponsrade och ja, vi gjorde vårt bästa för att testa så många sorter som möjligt. Tyvärr var det lite kallt och blåsigt men å andra sidan var det massor av folk, band som spelade och glassen smälte inte lika snabbt! Vi hjälpte iaf till lite att samla in en halv miljon dollar. Och för första gången i mitt liv kände jag att jag hade ätit tillräckligt med glass och slängde en halv kula Cherry Garcia som helt enkelt inte fick plats.

One thought on “Scooper Bowl

Kommentera

