Sverigebesökare och NYC-besök

Nästan så att jag glömt bort bloggen. Har haft besök av min bror med familj i lite mer än en vecka och förutom att det var alldeles underbart härligt, roligt och välbehövligt så var det också rätt intensivt. Ett par dagars återhämtning behövdes innan nästa äventyr. Inatt sover vi hos kompisar på Manhattan. Det är rätt skönt när man bara kan ta bussen, fick lite flashback till Y-bussen som jag åkte mellan Sundsvall-Uppsala/Stockholm i min ungdom. Fast några renklämmor sålde de inte på Peter Pan-bussen idag. 

Vi har inga stora planer för helgen. Kanske gå på Naturhistoriska och titta på dinosaurier, kanske åka upp i någon hög byggnad och titta på utsikten. Ella ska träffa en gammal klasskompis från Israel som bor här ett år. Våra kompisar pratade om Governors Island. Vi får se, det ska bli över 30 grader varmt både på lördag och söndag så det blir nog inte alltför högt tempo iaf.

2 thoughts on “Sverigebesökare och NYC-besök

  1. Oh! Jag trodde du hade problem med uppkoppling men besök frân familj och resa till NY förklarar ju allt. Enjoy!

Kommentera

