Bostontips

Hörrni! Jag har lagt till en sida med Bostontips här i bloggen. Där jag samlar tips på saker som vi har gjort som jag tycker är värt att dela med mig av. Om någon är sugen på att besöka Boston alltså (det borde ni vara, Boston är fantastiskt!). Vi är ju fortfarande i upptäckarstadiet och det finns en hel del saker som jag inte har skrivit om än. Finns det något som ni vill veta mer om får ni gärna höra av er, chansen är att jag inte har hunnit blogga om det – eller inte hunnit besöka!

4 thoughts on “Bostontips

    1. Jag kände att jag skrev så mycket om alla saker vi besöker så var ju lika bra att göra något användbart av det. Men än så länge är det ett work in progress, kommer att komma mer.

Kommentera

